Integrert

Få Maestro Klientadmin integrert i PowerOffice

Les mer og bestill
Timer og faktura

Registrer timer, fakturer og få ut skreddersydde rapporter

Les mer og bestill

Klientadmin gir deg fullstendig oversikt over dine klienter med tilhørende datasett, dokumenter og korrespondanse.

Programmet har en egen oppfølgingsmodul der du kobler kunder opp mot prosjekter, og som er koblet mot datasettene i Årsoppgjør.

Programmets timeregistrering gir en fullstendig oversikt over hvordan timene i bedriften benyttes.

Bestill nå

Alt om Maestro Klientadmin

Nøkkelfunksjoner

Datasetthåndtering

Klientopplysningene flyter fra Klientadmin og ned i de øvrige Maestro fagsystemene. Under hver klient finner du tilhørende datasett for de ulike årene. Klientadmin tar vare på historikken for de ulike årene og sørger for at du åpner de ulike datasettene i riktig versjon.

Enkelt årsskifte

Du kan enkelt og greit foreta årsskifte ved å høyreklikke på ønsket datasett. Klientadmin tar seg av sikkerhetskopiering og utfører årsskifte på et øyeblikk. Det gamle datasettet ligger fremdeles lagret på kunden.

Kontaktopplysninger

I Klientadmin oppdaterer og vedlikeholder du klientopplysninger. Disse vil igjen flyte ned på datasettnivå og oppdateres også her.

For eldre datasett kan du selvsagt velge å beholde de eksisterende klientopplysningene slik at kundens historikk bevares. Dette gjør at du kun trenger å oppdatere på ett sted.

Elektronisk signering

Signant er fullt integrert i Klientadmin. Du kan enkelt, ved å høyreklikke på et pdf-dokument, sende dokumentet til elektronisk signering med Bankid eller Buypass. Etter at et dokument er sendt, kan man enkelt følge signaturprosessen i et eget statusbilde. Signerte dokumenter vil arkiveres direkte i dokumentarkivet. Modulen er sømløst integrert med brukerregister og kontaktregister noe som gjør opprettelse av forsendelser kjapt og effektivt.

Nøkkelfunksjoner

Kundelister

Fra Klientadmin kan du hente ut ulike kundelister. Du kan sortere på ulike kategorier og få ut bla adresselister, kontaktpersoner osv.

Status for innsendelser

Du kan raskt få en oversikt over hvordan du ligger an med innsendelser av skjemaer til Brønnøysund. Oppdateringen av disse punktene hentes fra Maestro Årsoppgjør.

Rapporter

Benytter du timeregistreringsmodulen kan du få ut ulike rapporter fra Klientadmin.

Dokumentarkiv

I Klientadmin er det et eget dokumentarkiv. Her kan man enkelt lage sin egen mappestruktur. Dokumentene lagres enkelt ved «drag&drop», uavhengig om det er excel, word, e-poster mm.

Det er også tilrettelagt for bruk av egne maler ved utarbeidelse av ulike dokumenter.

Integrasjoner

Integrert med PowerOffice

Benytter du PowerOffice som CRM-system kan du få Maestro integrert. Klientopplysningene flyter fra PowerOffice og ned på datasettnivå. Du oppdaterer derfor klientopplysningene kun i PowerOffice.

Systemanbefalinger

Maestro Klientadmin

Windows 7 (32 eller 64 bit) eller nyere
4Gb minne, 50 Mb ledig plass til programfiler
Microsoft SQL Server 2008 Native Client (følger med installasjon)
Internettilgang for tilgang til nettbaserte tjenester

 

Maestro Klientadmin - databaseserver

Windows 2008 Server eller nyere
Microsoft SQL Server 2005 eller nyere
4 Gb minne, 20 Gb tilgjenglig plass til database
Delt mappe med full lese/skrivetilgang

Integrasjonspartnere

Xledger

Xledger – forretningssystem på nett

Det ekte nettbaserte forretningssystemet Xledger for deg som ønsker kontroll på egen virksomhet på en effektiv og fleksibel måte.

Spar tid
Tidligere manuelle prosesser er automatisert med Xledger. Siden systemet er skybasert er det også tilgjengelig når som helst og hvor som helst, så lenge du har nettilgang.

Rask implementering og automatiske oppdateringer
Ingen lokale installasjoner, oppgraderinger eller vedlikehold for deg som kunde. Du jobber alltid på siste versjon av systemet.

Alt-i-ett-system
Systemet gir bredde og dybde i funksjonalitet. Du bestemmer selv hvor mye funksjonalitet du ønsker å benytte. Med Xledger frigjør du tid til andre gjøremål, til en lavere pris enn de tradisjonelle ERP-systemene.

Xledgers funksjonsområder:

  • Økonomi og regnskap
  • Bank og likviditetsstyring
  • Fakturering
  • Lønn og reise
  • Prosjekt og timeføring
  • Logistikk
  • Analyser og ledelsesinformasjon
  • Kunde- og leverandørreskontro

Les mer om Xledgers funksjonsområder

Automatiser ditt årsoppgjør med Xledger og Maestro

Lukk

Duett

Lukk

PowerOffice Go

Tidsstyring, kvalitetssikring og verdens vakreste regnskapssystem.

PowerOffice ble etablert i 1998 og siden den gang har vi levert programvare som forenkler hverdagen knyttet til administrative rutiner for ulike bransjer. Hovedmengden av våre kunder er innenfor regnskaps- og revisjonsbransjen, men vi er også sterkt representert innenfor arkitekter, IT-bedrifter, rådgivere, ingeniører og flere andre tjenesteytende næringer.

PowerOffice Go er en helt ny opplevelse. Endelig er nettbasert regnskap tatt til et nytt og profesjonelt nivå. PowerOffice Go gir deg økonomistyring og tallene du forstår.

Lukk

Escali

Escali kan eksportere RF-1359 direkte til Maestro. Dette er et skjema som må leveres av alle selskaper med skattepliktig gevinst, direkte avkastning og/eller tap på finansielle instrumenter fra og med ligningsåret 2016.

Escali er et programvareselskap som utvikler løsninger innenfor finans-, treasury- og porteføljeforvaltning. Hovedproduktet er finanssystemet Escali Financials – en komplett løsning innen Treasury-, Portefølje-, Likviditets- og Cash Management. I tillegg har selskapet utviklet systemene Escali Risk Manager (analyse og rapportering av finansiell risiko), Escali Data Manager (automatisk import / eksport av kurser, bankkonti, stamdata, transaksjoner og renter) samt Escali Supervision for tilsynsrapportering for pensjonskasser og forsikringsselskaper (PORT/FORT- rapportering, Solvency II).

Les mer om Escali.

 

Lukk

Tripletex

Tripletex er et komplett og webbasert økonomisystem, med prosjektstyring, timeføring og mye mer.

Tripletex består av mange ulike moduler, og du velger de du trenger. Alle modulene er sømløst integrert med hverandre, og på denne måten passer Tripletex til alle – fra de små til de store firmaene.

www.tripletex.no

Lukk

Visma

Visma eAccounting – gjør fakturering og regnskap enklere!

Visma eAccounting er et nettbasert faktura- og regnskapsprogram tilpasset mindre bedrifter og enkeltmannsforetak som ønsker å effektivisere sin hverdag. PC, Mac, nettbrett og smarttelefon – hvor og hvordan du vil arbeide med bedriftens økonomi er helt opp til deg. Du trenger ikke være utdannet økonom. Visma eAccounting er enkelt å lære og enkelt å bruke. Les mer om Visma eAccounting og prøv gratis her.

Visma Global

Visma Business

Lukk
24sevenOffice logo

24SevenOffice

24SevenOffice er et lendende teknologiselskap innen ERP og Regnskap i skyen. Selskapet tilbyr et komplett forretningssystem der alle moduler er ferdig integrerte fra Økonomi, Regnskapsprogram, CRM, Prosjektstyring, Timeregistrering – til samhandlingsløsninger som Epost, Filhåndtering og Kalender.

24SevenOffice er integrert mot et hundretalls systemer gjennom et åpent API – og er sømløst integrert mot Maestro.

Les mer om vårt Regnskapsprogram

Lukk

e-conomic

Et program for allee-conomic henvender seg til både små og mellomstore virksomheter, samt revisorer og regnskapsførere. Med hjelp av innovative verktøy og integrasjoner kan vi tilby et tids- og kostnadseffektivt regnskapsprogram for virksomheter som leter etter funksjonalitet, og ønsker frihet til å bestemme hvor og når regnskapet skal føres.

Enkelt å komme i gang

På få minutter kan du ha hele regnskapet ditt tilgjengelig online, overalt og når som helst. Med e-conomic regnskapsprogram fører du regnskapet på nett, enten du har PC, Mac eller nettbrett.

Med e-conomic kan du automatisere hverdagen og få orden i papirene ved å skanne alle dine økonomiske dokumenter og bilag inn i systemet, og sortere dem som inntekter eller utgifter. Regnskapsprogrammet er enkelt å bruke – på fem minutter er du i gang og har tilgang til din virksomhets regnskap.

Bygg ditt eget regnskapsprogram

Når du kjøper en pakke hos e-conomic, dekker den selvfølgelig alle dine grunnleggende regnskapsbehov. Tanken er at du ikke skal betale for noe du ikke har bruk for – derfor kan du selv utvide e-conomic regnskapsprogram med tilleggsmoduler (som skanning, lagerstyring, prosjektstyring, mm.).

Vi har en rekke samarbeidspartnere som lager apper til e-conomic, og vi har i tillegg en åpen API som gjør at du kan koble nettbutikk, lønnssystem, CRM-system, osv. til e-conomic. Så kan du la regnskapsprogrammet ditt være en naturlig og uforstyrrende del av arbeidsdagen din.

Blant våre samarbeidspartnere finner du Maestro Årsoppgjør som er fullt integrert med e-conomic. Dermed kan du overføre alle data fra ditt regnskap i e-conomic til ditt årsoppgjør i Maestro.

 

Lukk

Sumango

Fremtidens regnskapsløsning

Sumango er designet for en regnskapsbransje i stadig utvikling, og kundene forventer i større grad å være oppdatert og involvert i sitt selskaps økonomi til enhver tid. Kombinasjonen av et online forretningssystem som støtter alle forretningsprosesser (ERP), og hvor kundene kan gjøre deler av jobben selv, gir en mulighet for regnskapsbyrået til å få flere og større kunder, samtidig som kundene selv får et større eierskap til nøkkeltall.

Sumango er bygget på kjente Microsoft-programmer som Office 365, og vil være enkelt å forstå og bruke. Med Sumango gjøres regnskapet så enkelt at det holder for kundene å laste inn et bilde av fakturaen inn i regnskapsprogrammet.

Med Sumango ligger regnskapet trygt lagret online, og du vil alltid ha oversikt over viktig informasjon.

Med Sumango kan regnskapsførere og kunder jobbe i det samme systemet, der kunder eksporterer dataene direkte over regneark som Excel. Dette gjør det mulig å dele informasjon på samme tid.

Lukk

Zirius

Alt du trenger i et moderne regnskapssystem, uansett virksomhet. Fleksibelt med effektiv arbeidsflyt og enkle rutiner

Zirius AS er et helnorsk IT-selskap som utvikler moderne økonomistyringverktøy til bransjer innen regnskap, prosjektstyring, handel og trelast. Vi samarbeider tett med de ulike bransjene for å kunne levere smarte og tidsbesparende løsninger for en effektiv og mer lønnsom hverdag.

Lukk

Unimicro

Tekst

Lukk

Applikasjonspartnere

PowerOffice Win

Tidsstyring, kvalitetssikring og verdens vakreste regnskapssystem.

PowerOffice ble etablert i 1998 og siden den gang har vi levert programvare som forenkler hverdagen knyttet til administrative rutiner for ulike bransjer. Hovedmengden av våre kunder er innenfor regnskaps- og revisjonsbransjen, men vi er også sterkt representert innenfor arkitekter, IT-bedrifter, rådgivere, ingeniører og flere andre tjenesteytende næringer.

PowerOffice Win er regnskapsførerens viktigste verktøy for gjennomføring av arbeidet iht. GRFS. Timeregistrering, risikostyring og kvalitetssikring i samme system gir oversiktlig styring av byrået.

 

Lukk

BT360

BT360s Regnskapsanalyse er integrert i Maestro Årsoppgjør.

Nyhet for revisorer og rengskapsførere – med et tastetrykk gir «Regnskapsanalyse med risikovurdering» deg en oppdatert helsesjekk av selskapets økonomiske tilstand. Mer informasjon om BT360.

Lukk

dib

dib er et komplett oppslagsverk innen økonomi, regnskap, revisjon og selskapsrett.

Løsningen har en stor faglig bredde av lover og standarder, maler og sjekklister. Med innebygde verktøy som Dokumentgenerator og Dynamiske sjekklister kan brukere spare tid på utfylling og dokumentasjon. Tett dialog med brukere og profesjonelle aktører, bidrar til å sikre god kvalitet og kontinuerlig utvikling av nye funksjoner og innhold i DIB. Mer informasjon om dib.

Lukk

Xledger

Xledger – forretningssystem på nett

Det ekte nettbaserte forretningssystemet Xledger for deg som ønsker kontroll på egen virksomhet på en effektiv og fleksibel måte.

Spar tid
Tidligere manuelle prosesser er automatisert med Xledger. Siden systemet er skybasert er det også tilgjengelig når som helst og hvor som helst, så lenge du har nettilgang.

Rask implementering og automatiske oppdateringer
Ingen lokale installasjoner, oppgraderinger eller vedlikehold for deg som kunde. Du jobber alltid på siste versjon av systemet.

Alt-i-ett-system
Systemet gir bredde og dybde i funksjonalitet. Du bestemmer selv hvor mye funksjonalitet du ønsker å benytte. Med Xledger frigjør du tid til andre gjøremål, til en lavere pris enn de tradisjonelle ERP-systemene.

Xledgers funksjonsområder:

  • Økonomi og regnskap
  • Bank og likviditetsstyring
  • Fakturering
  • Lønn og reise
  • Prosjekt og timeføring
  • Logistikk
  • Analyser og ledelsesinformasjon
  • Kunde- og leverandørreskontro

Les mer om Xledgers funksjonsområder

Automatiser ditt årsoppgjør med Xledger og Maestro

Lukk
WordPress Appliance - Powered by TurnKey Linux